KONTAKTonline – Reklamní předmět
Také přemýšlíte, jaký originální reklamní předmět letos na závěr roku věnujete svým zákazníkům? Pokud chcete zaujmout netradičním dárkem v podobě užitečného marketingového nástroje, máme pro Vás tuto unikátní, ale časově omezenou nabídku nabídku. Tato nabídka platí do 20.12.2018.
Pro letošek jsme jako jediní připravili netradiční dárky – reklamní předměty. Vaše zákazníky a obchodní partnery můžete obdarovat přístupem do databáze KONTAKTonline, čímž je nejen potěšíte, ale jim i prospějete.
Databáze KONTAKTonline je placenou verzí KALKULÁTORu FIREM. Má stejné ovládání jako KALKULÁTOR FIREM, navíc ihned zobrazuje ostrá data v řádkovém zobrazení na detailní kartě nebo je možné data do předplaceného limitu vyexportovat do zvoleného typu souboru.
Přístupy nabízíme na 1 rok využívání od prvního přihlášení v daňově odčitatelné ceně reklamního předmětu.
Parametry nabízených přístupů:
Přístup pro 1 uživatele s limitem exportu dat 1.000 záznamů (při jinak neomezeném vyhledávání a prohlížení ostrých dat na monitoru PC, tabletu nebo mobilního telefonu)
• v ceně á 480,- Kč bez DPH při jednorázovém odběru 50 – 99 přístupů = Reklamních předmětů
• v ceně á 380,- Kč bez DPH při jednorázovém odběru 100 – 999 přístupů = Reklamních předmětů
• v ceně á 280,- Kč bez DPH při jednorázovém odběru 1.000 a více přístupů = Reklamních předmětů
• v ceně nákupu je vždy 1 přístup navíc zadarmo pro zákazníka.
Forma přístupů = Reklamních Předmětů = přihlašovací uživatelské jméno a heslo, které lze následně uživatelsky měnit, dodané v tabulce .xlsx, s možností dotisku třeba na rozdávané firemní dárkové kartičky, nebo rozdávané rozesílkou emailem apod.
Vstup do aplikace je na www.kontaktonline.cz.
U ceny á 480,- je á 20,- zbývajících do daňového limitu pro reklamní předměty (á 500,-) vyšetřeno na výrobu a tisk firemních dárkových kartiček s přístupovými údaji.
Po vyčerpání předplaceného limitu exportu dat (1.000 záznamů v rámci RP) lze stále neomezeně vyhledávat a ostrá data prohlížet nebo si další záznamy k exportu předplatit.
Máte zájem o takový netradiční reklamní předmět, schopný užitečně pomáhat marketingu a obchodu Vašich B2B zákazníků?
Je prostě jiný, než tradiční fyzické reklamní předměty, a mohl by mnohým z nich pomoci s přípravou na aktivní akvizici nových zákazníků v období očekávané hospodářské krize.